30 октомври 2025 г.

ЧЕТВЪРТЪК

09:00 – 09:20

Тържествено откриване

Встъпителни думи и официален старт на форума – начало на двудневно пътуване през бъдещето на българския морски туризъм


- Новите тенденции в туристическото търсене и предлагане
- Водещи продуктови линии и бързоразвиващи се пазарни сегменти
- Къде е Българското Черноморие в глобалната продуктово-пазарна матрица
- Транспортна достъпност на Българското Черноморие
- Каква е ролята на държавата и местната власт за позициониране на регионалния бранд



10:15 – 10:30

Кафе пауза


10:30 – 12:00

ВТОРИ ПАНЕЛ

Германия – как да си върнем доверието на най-големия пазар?

Модератор:


-Какво търси германският турист и какви продукти предлагаме
- Оптимални ценови решения и конкурентни пакети
- Стратегически канали за разпространение и ключови партньорства
- Успешни послания за вдъхновяване на германската аудитория



12:00 – 13:00

Обеден коктейл


- Какво отличава българския туристически продукт за румънците
- Достъпни ценови модели и изгодни предложения
- Практически подходи за засилване на дистрибуцията
- Успешни кампании и рекламни послания, които работят



- Какви преживявания търсят полските и чешките туристи на морето
- Гъвкави ценови решения за различни сегменти
- Разширяване на партньорската и туроператорска мрежа
- Комуникационни кампании за изграждане на доверие и лоялност



15:00 – 15:15

Кафе пауза


- Класически продукти, които запазват интереса на британците
- Нови атрактивни оферти и пакетни решения
- Онлайн и офлайн канали за ефективна дистрибуция
- Иновативни комуникационни техники за достигане до британската публика



17:00 – 18:00

ШЕСТИ ПАНЕЛ

Нови хоризонти чрез възраждане на традиционните пазари на Скандинавия, Бенелюкс, Франция, Турция, Израел и арабския свят – потенциал и условия за развитие

Модератор:


- Как да отворим вратата към тези пазари
- Перспективите на тези пазари като нови целеви направления
- Инвестиции, културни връзки и бъдещи маркетингови кампании



31 октомври 2025 г.

ПЕТЪК

09:30 - 12:30

СЕДМИ ПАНЕЛ

Младежки визии – бъдещето е креативно

Модератор: Гл.ас. д-р Красимира Янчева


- Как иновациите и креативността могат да повишат конкурентоспособността на туристическия продукт
- Нови концепции за привличане на международната туристическа аудитория
- Креативен маркетинг като инструмент за глобално позициониране

  • Студенти от ИУ - Варна
  • Студенти от Колеж по туризъм - Варна
  • Ученици от средни училища със специалност „Туризъм"
  • Пълната програма на презентациите можете да видите тук


12:30

Закриване на форума - Финални послания и обобщение на ключовите изводи